![fuel line pulse hero1200x400](https://www.alfalaval.com/globalassets/images/industries/marine-and-transportation/marine/fuel-line/fuel_line_pulse_hero1200x400.jpg)
Fuel Line -blogi
Moottori ja sen polttoaineletku ovat aluksen sydän. Alfa Lavalin Fuel Line -blogi, kattaa kehitykseen liittyvät kysymykset ja ratkaisut, jotka liittyvät vuoteen 2020, moottorin suojaukseen, energiatehokkuuteen ja muuhun.
Is slow-steaming the solution for full engine optimization?
Climate change discussions are high on the global agenda, not least in the shipping industry. The world relies on an efficient and cost-effective method of international transportation for future sustainable growth, and the International Marine Organization (IMO) is continuously setting the global standards which regulate international shipping.
![fuel line flowsync blog post640x360](https://www.alfalaval.com/globalassets/images/industries/marine-and-transportation/marine/fuel-line/fuel_line_flowsync_blog_post640x360.jpg)
Mitä IMO:n kasvihuonekaasustrategia merkitsee huomisen polttoainelinjalle?
Markus Hoffmann, Global Applications Manager, tarkastelee IMO:n kunnianhimoista ilmastostrategiaa ja selvittää erilaisia tapoja, joilla se voi vaikuttaa meriteollisuuden polttoaineiden markkinoihin tulevina vuosina.
![fuel line blog greenhouse gasV2 640x360](https://www.alfalaval.com/globalassets/images/industries/marine-and-transportation/marine/fuel-line/fuel_line_blog_greenhouse_gasv2_640x360.jpg)
Mitä tehdä polttoainelinjalle vuoden 2020 jälkeen?
Marine Separation -osaston päällikkö Niclas Dahl käsittelee tämän päivän keskittymistä maailmanlaajuiseen rikkipitoisuusrajaan ja polttoainelaitteiden toimittajien tarvetta katsoa sen ulkopuolelle. Tulevaisuus tarjoaa jännittäviä mahdollisuuksia.
![fuel line blog01 640x360](https://www.alfalaval.com/globalassets/images/industries/marine-and-transportation/marine/fuel-line/fuel_line_blog01_640x360.jpg)